środa, 27 stycznia 2016

Miały być pierogi

Pierogi gotowane z mięsem "pielmieni", podawane z gęstą kwaśną śmietaną. Taki był zamiar :) 
Tymczasem, w trakcie przygotowań myśli poszybowały do ciast i postanowiłem nie lepić pierogów, ale jakoś upiec w piekarniku :))


Jak postanowiłem, tak też zrobiłem.


Ciasto rozwałkowałem na 3-4 mm grubość i rozprowadziłem przygotowane mięso,
 zostawiając 3 cm z brzegu, żeby potem zawinąć do środka...
Nadzienie przyprawiłem tylko solą, pieprzem ziołowym i czosnkiem.


Zwiniętą roladę posmarowałem jajkiem i wstawiłem do piekarnika, na 60 min/ 180 st. C 


Po tym czasie, powstał pachnący i smaczny, domowy wypiek.


Trochę trzeba poczekać z krojeniem, aż się ostudzi.


Kroimy wg uznania, na grubość 3 do 5 cm i podajemy... z czerwonym barszczem,
może  też być z herbatą...lub jako przystawka.


Ja podawałem z czerwonym barszczem... :) 


Smacznego ! 

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł. To jest takie zwykłe ciasto na pierogi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Mam tak "dużo" komentarzy, że dopiero odpowiadam :))
      Tak, jest to zwykłe ciasto na pierogi :)
      Potem sprawdzałem w necie i do piekarnika większość robi ciasto na drożdżach...a ja takie zwykłe zrobiłem :)
      Pozdrawiam i dziękuję za wizytę !!!

      Usuń