niedziela, 3 kwietnia 2016

bułki z mięsem

Mówi się  bułka z masłem, a u nas pojawiła się bułka z mięsem.


W lodówce zostało trochę ciasta drożdżowego, więc musiałem je wypiec...
 Nie chciało mi się dzisiaj kulać zwykłych bułek, więc postanowiłem, że będą bułki z mięsem :)


Jak widać potrzebujemy ciasto na chleb, mięso mielone i jakieś dodatki, które lubimy.


Mięso smażymy, potem dorzucamy pokrojone: pomidory, cebulę, czosnek...


Po przesmażeniu farsz  musimy ostudzić :) 


No i już zabieramy się do naszych bułek. Dzielimy ciasto na kulki, trochę wyrabiamy i wałkujemy


Nakładamy farsz, zlepiamy dokładnie i układamy sklejeniem do dołu, na blaszkę z papierem.


Smarujemy rozbitym jajkiem, posypujemy lub nie jakimś ziarnem i nacinamy.


Tak przygotowane bułki pieczemy 30 min w 200 st. C


Po upieczeniu można zjeść bez niczego, zabrać na piknik, do pracy, w podróż....dwa dni nic im sie nie stanie :)


Gdy czekałem na wypiek zrobiłem sałatkę, która  z bułkami była przekąską przed obiadem :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz