wtorek, 26 kwietnia 2016

naleśniki

Czy jest taki człowiek, który nie lubi naleśników? ...
Wszyscy lubią i każdy może bardzo szybko zrobić to pyszne danie :)


Trochę mąki, mleka, szczypta soli, woda, mikser, olej i patelnia.


Po usmażeniu zawijamy do placka to co lubimy, np. dżem jabłkowy z czarnym bzem :)


Gdy placków mamy więcej, a dżem się skończył można zawinąć banany, szynkę z serem, ....
Ja po prostu wziąłem dżem z czarnego bzu, żeby wszystkie placki były na słodko.


Dla  odróżnienia, czarny bez zawijałem w rulonik :)


Przed podaniem można dodać śmietanę, cukier puder, sos waniliowy, ...
Naleśniki bardzo dobrze smakują też bez dodatków, na gorąco i na zimno  :)


Mi jednak czegoś brakowało... więc znowu sięgnąłem do zapasów i zrobiłem napój jagodowy :)


Wyszły pyszne naleśniki, jak również świetny kolorowy koktajl jagodowy :) Smacznego! 
Polecam ten smaczny, szybki, łatwy, fajny obiad ! 

4 komentarze:

  1. Ja dość często robię naleśniki i tak się składa, że dziś na obiad też zrobiłam :)
    Dżem z czarnego bzu jest pyszny :) Mój syn póki co jada naleśniki tylko z nadzieniem jabłkowym :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naleśniki są świetne i można je zrobić na tysiąc sposobów...:)
      Nigdy nie planuję z czym będą, bo są z tym co akurat jest:)
      Sok z czarnego bzu już się skończył, a zrobiłem z 30-40 butelek :) więc teraz dżem jest na czasie:)
      Dobre jabłko nie jest złe i też smakuje, więc synek ma rację, że z jabłuszkiem zajada...
      Takie są jego smaki dzieciństwa :)
      Pozdrawiam! Dziękuję bardzo za odwiedziny !

      Usuń
  2. Wspaniałe naleśniczki. Ja często robię je na śniadanie. Mój mąż wkłada do środka ser żółty i smaruje dżemem,tez sa smaczne. :-)
    classyflavors.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny :) i komentarz :) Naleśniki :) ulubione dzieciowe jedzonko, ale nie tylko :) Żółty ser z dżemem kiedyś jadałem :) ale w naleśnikach nie :) Codziennie coś nowego się dowiaduję:) Pozdrawiam !

      Usuń