niedziela, 1 maja 2016

duże pierogi z ...

Pierogi, to moja ulubiona potrawa :)
Pizza też jest dobra, więc połączyłem te dwie potrawy, ku uciesze wszystkich domowników :)


Wszystko widać na zdjęciach, dlatego też nie będę się dużo rozpisywał :)


Ciasto takie jak na pizzę i na chleb.


Nadzienie...jakie kto lubi :)


Lepimy :)


Smarujemy jajkiem :)


Jeżeli zrobimy za dużo ciasta, to pieczemy bułki :) 
Przed włożeniem do piekarnika dodałem do ciasta trochę płatków owsianych i mąki żytniej...


Pierogi pieczemy 25-30 min w temp. 180-200 st. C, bułki tak samo :)


Potem już zajadamy lub po ostygnięciu pakujemy do koszyka na piknik :) Smacznego !

To mój setny post na blogu, założyłem go dzięki namowom żony i córki :) Dziękuję !!!
Dziękuję również  bardzo, moim wiernym czytelnikom i gościom !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz