niedziela, 5 marca 2017

Świeżonka ...

Różne są przepisy i nazwy dla świeżej smażonej wieprzowiny...
ja mówię  po prostu świeżonka, a  przepis jest bardzo prosty. 


Świeże i nie mrożone  mięso wieprzowe, usmażone na patelni i potem podduszone razem z cebulą.


Kupiłem szynkę w opakowaniu i po otwarciu okazało się, że nie wygląda tak jak chciałem
więc wyciąłem to co nie nadawał się na pieczeń i tak pozyskałem mięso na świeżonkę.


Mięso smażymy krótko na mocno rozgrzanym smalcu...


...po usmażeniu mięsa, zmniejszamy moc grzania i dodajemy cebulę...


...dusimy pod przykryciem...do miękkości mięsa i cebuli :)


...wykładamy na talerz i przyprawiamy solą, pieprzem, papryką...


Smacznego !

2 komentarze:

  1. Rzecz tak prosta, a jaka smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no właśnie :) to jest tak jak przygotowanie herbaty ekspresowej :) Ciach i już :)...dziwię się, że tak wiele osób pędzi do makdonaldsów i kebabsów gdy mogą w 10 minut zrobić coś pysznego :) Pozdrawiam !

      Usuń