czwartek, 13 kwietnia 2017

Sałatka makaronowa z jajkiem.

Pyszna i ładna sałatka makaronowa z jajkiem, którą warto wypróbować, bo jest bardzo smaczna.
Inspiracją była wizyta na stronie Ewy "Smaki na talerzu" "salatka z jajkami"  i oryginał jest de luxe.


Ja zrobiłem z tego co mam pod ręką, bez dodatkowych zakupów.


Potrzebujemy: makaron, groszek z marchewką, jajka, cebulę, kilka plastrów sera i majonez.
Majonez musiałem zrobić wg majonez-domowy-w-10-sekund pozostałe składniki już były.


Jajka gotujemy, groszek z marchewką też, ser kroimy w kostkę i jak już wszystko mamy wystudzone,
 pokrojone zabieramy się do tworzenia sałatki.


Warstwami w szklanej misce wykładamy makaron, groszek z marchewką, majonez.
Jajka kroimy na grube plastry i układamy na ściance miski, ścinki wrzucamy do środka.


Do ostatniej warstwy dokładamy ser, cebulę.
Ozdabiamy jeszcze groszkiem i marchewką, posypujemy koperkiem i już.


Tak przygotowaną sałatkę chowamy do lodówki i potem podajemy na zimno.


Smacznego !!!

4 komentarze:

  1. Jaka salatka, az slinka leci :-) Juz dzisiaj zycze Wam Kochani duzo zdrowka, milosci, spokoju( chociaz w domu pelnym dzieci, to raczej niemozliwe :-)), wiec zamienie ten spokoj na radosc) przez caly Wielki Tydzien i na dluzej. Wesolego Alleluja!
    Edyta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...już po sałatce :) Witam ! Wesołych Świąt życzę! :)

      Usuń
  2. Pięknie wyszła:) Bardzo mi się podoba dodatek makaronu:) Świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję !!! TWOJA jest jak z TV ... Ja to tak robię z tego co nagle znajdę ;-) Pozdrawiam !!!

      Usuń