poniedziałek, 8 maja 2017

Naleśniki serowe- gouda, feta, blue.

Pyszna propozycja na szybki i smaczny obiad, który można zawsze zjeść. 


Naleśniki z żółtym serem, serem feta i z serem pleśniowym.


Mikserem z mleka, jajka, szczypty soli i mąki...robimy ciasto naleśnikowe, takie rzadko-gęste.
Po prostu po zmiksowaniu sprawdzamy żeby ciasto się rozlewało na gorącej patelni.  


Na usmażone blade placki nakładamy po kawałku każdego z w/w serów i zawijamy.
Tak przygotowane odkładamy do lodówki, żeby w odpowiednim dla nas  czasie odsmażyć.


Przed podaniem naleśniki smażymy z obu stron na chrupiąco. 


Podajemy gorące pyszne naleśniki z rozpuszczonymi serami, które niesamowicie smakują.


Smacznego !!!

8 komentarzy:

  1. Takie naleśniki to ja rozumiem! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Dziękuję i polecam!!! Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Witam ponownie :) Naleśniki "petarrrda" :) polecam bardzo.
      p.s. Byłem na Twoim blogu przez chwilę...FAJNY :)...muszę tam wpaść na chwilę dłużej jak znajdę czas :)...bo latam tutaj pomiędzy kuchnią, ogródkiem, dzieciakami... i tak w kółko. Komputer stoi w kuchni i jak wstawiam coś do pieca to mam chwilę na bloga :) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Pyszności:) "Naleśniki 3 sery" sprzedawałyby się niczym pizza Quatro:) A jeśliby dorzucić do nich jeszcze jeden ser, to już w ogóle konkurencja na maxa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:) Dziekuję ! Ewa z ust mi wyjmujesz ... "Quatro fromaggio" ... Byłoby ale "podwędzana rolada ustrzycka" schował się za kapustą, a ja nie wiedziałem, że jest :) ... Pozdrawiam !

      Usuń
  4. Bardzo lubię naleśniki takie na wytrawnie :) pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń