piątek, 29 kwietnia 2016

Ania

Dzisiaj  już szósta rocznica, jak Nasza Ania pojawiła się w naszym życiu, na zawsze :)
Na pewno nie jest to przypadek, tak miało być, tak jest i tak będzie  :)




















Mam tak wiele słów do powiedzenia, że  nie wystarczy liter żeby wszystko to napisać :)
Mam tak wiele zdjęć, że musiałbym zrobić  wystawę na najdłuższej ulicy świata :)

Mam w głowie tak wiele pięknych chwil, że życzę każdemu aby to przeżył :)
Mógłbym napisać książkę, ale najważniejsze jest to co mam w sercu :)

Dziękuję Aniu, Nasza Córko , że Jesteś..!!! !!! !!! !!! 

6 komentarzy:

  1. Serdecznie gratulacje i dobrze życzenia dla Ani i całej Rodziny Podlasków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))) Cała rodzina dziękuję !!! Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Podziwiam Anie za jej pierogi i ogromna pracowitosc. Rzadko sie zdarza, zeby dziewczyna w jej wieku, tak chetnie pomagala w domu. No chyba, ze przy takim szefie kuchni :-)
    Pozdrowienia dla calej rodzinki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo !!! Masz rację Ania jest wyjątkowa:) Cały czas idzie do przodu... Szef kuchni to amator entuzjasta :))), który wszystko chce i na nic nie ma czasu :) Dziękuję za pozdrowienia i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Lata te minęły tak szybko, zbyt szybko...Pamiętam dzień, w którym Ania wraz z Państwem pojawiła się w szkole. Wystrojona w białą bluzkę,kokardki we włosach, trochę przestraszona, niepewna, nieśmiała. Minęło 6 lat. Ania ciągle zagląda do mojego gabinetu, ale już radosna, otwarta,ze swoim zdaniem, z głową pełną pomysłów,ale też z gronem koleżanek, przyjaciółek. I jeszcze z czymś...Ze szczęściem rodzinnym, które spowodowało, że Ania rozkwitła. Lucyna Domska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani bardzo za miły komentarz i odwiedziny naszego małego grajdołka :) Nieraz mam tak, że wydaje mi się jakby Ania była zawsze i nie ma znaczenia co było kiedyś... Mam tak wiele do napisania :) Dziękuję za opiekę !
      p.s. przepraszam za tak późną odpowiedź, ale ...
      Pozdrawiam !

      Usuń