niedziela, 28 sierpnia 2016

Ogórki faszerowane

Pomysł przypadkowy, ale wyszło  bardzo fajnie i Dzieci bardzo się ucieszyły.
Ogórki mogą być serwowane na różne sposoby :) najlepsza jest mizeria, ale 
czasami jest potrzeba żeby coś urozmaicić i przy okazji zachęcić "niejadki" ... 


SKŁAD: ogórki gruntowe i szklarniowe, pomidory małe i duże, jajka, twarożek,ser,śmietana i przyprawy.

Ogórki w ogródku czekały tylko żeby je zerwać, więc tak też się zadziało,
 po zerwaniu opłukałem je dokładnie w zimnej wodzie i obrałem ze skórki. 


Potem zrobiłem twarożek ze śmietaną, przyprawiony solą i pieprzem.
W domu zazwyczaj są jajka, więc ugotowałem kilka jaj  na twardo :)


--


No i co dalej ? Ogórki przekroiłem wzdłuż i wydrążyłem nasiona, 
tak też zrobiło się miejsce na wcześniej przygotowany twarożek. 


--


Napełniłem "łódki" ogórkowe twarożkiem i do całości dodałem jeszcze 
 pomidory i pomidorki koktailowe, które też rosły sobie w ogródku... :) 


Następnie z pokrojonych jajek i ogórka powstał zestaw "kwiat" na talerzu.


--


Żeby ogórki nie były tylko łódkami, to największym doprawiłem żagle z sera.


--


Na koniec przygotowań dodałem trochę wędliny i żółtego sera.
No cóż pozostało tylko podpiec chlebek w tosterze i do kolacji :) 


Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz