czwartek, 1 lutego 2018

Mielony z piekarnika

Łatwy sposób przygotowania kotletów mielonych, bez smażenia i panierowania.


--


Przygotowane tradycyjnie mięso na kotlety mielone, dzielimy na części
 i formujemy kotlety, które wykładamy na blachę z papierem do pieczenia.
*** polecam mięso z łopatki wieprzowej, ale z szynki też można upiec.


Tak przygotowane pieczemy ~30 minut / 200 st.C w rozgrzanym piecu.
Czas zależy od piekarnika, ja mam stary elektryczny... piekłem ~40 min.  


Po upieczeniu, mamy wszystkie kotlety gorące i gotowe do serwowania :) 


--


Smacznego ! 

3 komentarze:

  1. Od dawna już chodzą za mną takie pieczone mielone, muszę wreszcie wypróbować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) ...piekarnik jest fajny, wszystkie kotlety gorące w tym samym czasie, nie stoimy nad kuchnią, bez smażenia i kopcenia smazoną panierką :) Robiłem wątróbkę w piekarniku, gulasz, suszyłem wędliny..... Polecam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń