niedziela, 24 lipca 2016

bułki ziemniaczane

Odwiedziłem dzisiaj blog ...
i znalazłem przepis na fajne bułki :)


Jak już zobaczyłem, to postanowiłem spróbować i wyszły bardzo dobre bułeczki :)


Potrzebujemy mąkę, ziemniaki, drożdże, cukier, sól, wodę...


Ziemniaki gotujemy i rozgniatamy...


Robimy zaczyn drożdżowy...


Wszystko łączymy ze sobą...


Wyrabiamy ciasto...


Odstawiamy...


Potem wyrabiamy bułki...


Wstawiamy na 30 min do pieca w 200 st.C


Upieką się świetne bułki...


Można ucztować w pachnącym chlebem domu :)


Jak ogródek jest pod ręką, to warto zajrzeć po coś zielonego...


Po dokładny przepis trzeba kliknąć na link 
Smacznego ! 


2 komentarze:

  1. O juz sa, gotowe buleczki! I jakie piekne zdjecia robione podczas pieczenia, mi nigdy sie nie chce fotografowac, a to na blogu tak ciekawie wyglada. Bardzo dziekuje za linki i pieczenie wedlug tego przepisu :-) Pozdrawiam serdecznie cala rodzinke :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Bardzo dobre bułki :) Zostało mi trochę ciasta, to wieczorem pizzę upiekłem i tez super wyszła :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń