wtorek, 25 kwietnia 2017

Pyszna surówka w 3 min

Surówka, którą możemy podać do obiadu, na kolację czy zabrać do pracy.
Przygotowanie zajmuje chwilę, zwykły przepis,  dla każdego- kto tylko zechce.


Pół główki kapusty ok. 1 kg ucieramy na grubych oczkach.


Sos/mikstura do przyprawienia: 4-5 łyżek oleju roślinnego, łyżka octu, łyżka
płaska cukru, płaska łyżeczka soli i płaska łyżeczka czarnego pieprzu.
Wszystko umieszczamy w szklance i porządnie mieszamy łyżeczką.


Pęczek grubego szczypiorku drobno kroimy i dorzucamy do kapusty. 
Potem wszystko polewamy "miksturą" ze szklanki i dokładnie mieszamy.


Surówka jest już gotowa- schładzamy w lodówce i serwujemy. 


-- 


Smacznego !

17 komentarzy:

  1. Świetna:) W prostocie siła!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pozdrawiam ! Zapraszam do skorzystania z tego "śmiesznego" przepisu, bo surówka jest w sam raz :)

      Usuń
  2. surówkę zrobiłam, bardzo smaczna i z pewnością będę często powtarzała. Dodałam jeszcze koperek i zalegającą rzodkiewkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Cieszę się, że smakuje :) Kapusta jest niesamowita i można dowolnie ją urozmaicać...tym co jest w domu :) Pozdrawiam !!!

      Usuń
  3. Wyglada to bardzo, bardzo smacznie Panie Dariuszu! :)
    A my zapraszamy do siebie w okolice Piaseczna na pyszny obiad kresowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za przepis . Na pewno zrobię w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. O super przepis!Właśnie szukałam jakiegoś pomysłu na surówkę dziś do obiadu!!!Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowity jest ten blog. Że też ja tu jestem chyba po raz drugi. Obawiam się, że mi nocy nie wystarczy, by to przejrzeć ;-) Dziękuję za mnóstwo świetnych inspiracji. Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Serdecznie za miłe słowa :) Nocy na pewno nie starczy bo jest chyba 400 wpisów :) ale drzwi są otwarte :) więc zawsze sobie możesz wpaść po coś :) Pozdrawiam !

      Usuń
  7. To prawda wspaniałe przepisy!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. WLASNIE DARKU KAPUCHE MOZNA PRZYRZADZIC DOWOLNIE DO SMAKOW PODNIEBIENIA - ZE ZDROWA CHYBA KAZDY WIE - DLA MNIE - ZE ROBISZ BLYSKAWICZNIE BEZ PIPAPO REWELACJA <3

    OdpowiedzUsuń