poniedziałek, 8 maja 2017

Naleśniki z serami

Naleśniki na słono : z serem gouda, serem feta i z serem pleśniowym. blue.


Mikserem robimy ciasto naleśnikowe, rzadkie ciasto...  1,5 szkl. mleka,
 1,5 szklanki wody z gazem. , 2 szkl. mąki, 2 łyżki oleju i szczypta soli. 
Smażymy z dwóch stron na blade placki i odkładamy do wystudzenia.


Następnie nakładamy po kawałku każdego z w/w serów i zawijamy naleśniki.
Przygotowane możemy odłożyć do lodówki , żeby odsmażyć przed podaniem.  


--


Odsmażamy z obu stron na chrupiąco., sery się rozpuszczą, a smaki 
połączą... serwujemy gorące, wszystkim na pewno będzie smakować. 


--


Smacznego !!!

7 komentarzy:

  1. Takie naleśniki to ja rozumiem! :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności:) "Naleśniki 3 sery" sprzedawałyby się niczym pizza Quatro:) A jeśliby dorzucić do nich jeszcze jeden ser, to już w ogóle konkurencja na maxa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...:) Dziekuję ! Ewa z ust mi wyjmujesz ... "Quatro fromaggio" ... Byłoby ale "podwędzana rolada ustrzycka" schował się za kapustą, a ja nie wiedziałem, że jest :) ... Pozdrawiam !

      Usuń
  3. Dziękuję :) Witam ponownie :) Naleśniki "petarrrda" :) polecam bardzo.
    p.s. Byłem na Twoim blogu przez chwilę...FAJNY :)...muszę tam wpaść na chwilę dłużej jak znajdę czas :)...bo latam tutaj pomiędzy kuchnią, ogródkiem, dzieciakami... i tak w kółko. Komputer stoi w kuchni i jak wstawiam coś do pieca to mam chwilę na bloga :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię naleśniki takie na wytrawnie :) pysznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń