piątek, 24 marca 2017

Rolada z kiełbasą.

Rolada z mięsa mielonego, z warzywami i kiełbasą.


--


Skład: mielone 0,5 kg, włoszczyzna paski-0,5 kg,jajko,sól/pieprz, ~0,2kg kiełbasa.
  

Mięso, jajko i przyprawy łączymy razem i wykładamy na folię, rozpłaszczamy.


Potem przykrywamy druga folią / wyrównujemy wałkiem i ściągamy folię.


Nakładamy warstwowo/płasko warzywa, coś zielonego i kiełbasę.


Zawijamy...


Chowamy zawinięte w folii  do zamrażarki na pół godziny...


Potem opiekamy na patelni...


Na koniec pieczemy w 200 st. C / 45 min. i gotowe.
Można serwować na gorąco, ale również na zimno.


Smacznego !

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ... :) Takie wymyślanki... zobaczyłem w lodówce taki zestaw i tak mi wyszło :) Jak widać na fotkach wszystko można zawinąć do rolady :)

      Usuń
  2. A włoszczyzna to mrożonka, jeśli tak czy ją rozmroziłeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz, że robiłam podobną wczoraj - tylko w środek mozzarellkę dałam o zamiast obsmażać na patelni "obłożyłam" plastrami boczku i włączyłam opiekanie górne - też pycha!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...też tak chcę :) z boczkiem to już wyższa liga smakowa :)... okazuje się, że mielone to nie tylko kotlety, a zawinąć można cuda wianki do środka :)

      Usuń
  4. Noooooo.. moi faceci docenili :) zachwyt pełną gębą - tak lubię gotować . Ale polecam obłożyć plasterkami boczku i na koniec włączyć opiekanie w piekarniku - PYCHA !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Wiem :) ...ja bym chciał wszystko :) a dobry boczek jest lepszy od szynki i schabu :) Właśnie faceci mogą to bardzo docenić, bo męskie kubki smakowe są inne niż u dziewczyn :) ...

      Usuń
    2. To ja jakaś niedziewczyńska jestem bo boczek uwielbiam ...

      Usuń
    3. Hmmmm.... dziewczyny to czekoladę lubią, frytki i kurczaka w różnych odmianach, zakupy, gestykulację, powtarzanie 3 razy tego samego, ale boczek ? ... całe życie się człowiek uczy ;-) dopiszę boczek :) :) :)

      Usuń