poniedziałek, 27 marca 2017

Coleslaw :) surówka z kapusty.

Bardzo smaczna surówka. Polecam każdemu, domowy coleslaw :) "A to się robi w domu? " 
Tak :) ...każdy może sobie przygotować tą pyszną surówkę :)...


...ponieważ jest to tylko szatkowana biała kapusta, z dodatkami :)


Potrzebujemy kapustę 1 kg, cebulę dużą 1, marchewkę dużą 1, 2 łyżki octu, 3 łyżki cukru pudru, 
4 łyżki majonezu, płaską łyżeczkę pieprzu, 1/2 łyżeczki soli... mleko 1/2 szklanki ...


Kapustę ucieramy na grubych oczkach tarki, cebulę również, a marchewkę na drobnych...
Jak nie macie majonezu, to szybko można zrobić majonez-domowy-w-10-sekund 


Do miski wkładamy kapustę, cebulę, marchew, ....


Dodajemy pozostałe składniki i dokładnie mieszamy...


...żeby uzyskać odpowiednią "gęstość" :) gdy majonez jest za "ciężki" dolejcie trochę mleka...


Gotową surówkę chłodzimy w lodówce...


No i gotowe :) 


Smacznego !!!

4 komentarze:

  1. Lubię tą surówkę :) no i Ciebie też coraz bardziej - ja też sama robię majonez :) po cholerę wciągać tyle chemicznych dodatków w tym ze słoika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!!! :) góra z górą się nie zejdzie ale kucharz z kucharzem tak :) a gdzie na blogspot.com :)) ...najlepszy polski majonez winiary zepsuł mi kiedyś kilka imprez... cierpiałem strasznie...nie wiem co tam dodają ale chyba coś mocnego...bo nie należę do słabych, a padłem i to b.mocno ...winiary unikam na kilometr i dobrze mi z tym :) Coleslawa już nie ma, bo dobrze się udał :) i ........ Pozdrawiam !

      Usuń
    2. :) też robię sama majonez już od dawna :) Ostatnio robiłam burgery - oczywiście domowe i do nich sos BBQ i oczywiście domowy majonez :)

      Usuń
    3. ...Cieszę się bardzo, ze nie jestem sam na świecie, który robi coś w domu :) "a po co to robisz, idź do sklepu i tam masz..." to jest fajne do czasu, bo potem idziesz do apteki i juz nie jest wesoło... Ciesza się koncerny bigfarma, bo "lekarze" mówią... musisz to brać do końca życia...bo to choroba przewlekła...Temat do końca świata:) Pozdrawiam !!!! Też Cie lubię :) już od czasu gdy poczytałem trochę o "polowaniu na żmije" :) :) :) Mam dużo węży do ...nie jesteś Sama ...

      Usuń